2009年11月3日星期二

由前個星期開始計起…

10月23號,由食飯開始飲。跟住…karaoke直落…飲!(重唔好再向前推,我驚諗起我自己都驚!)

10月24 - 飲!(但係唔知咩事…)

10月25號,星期日!都飲!(今次記得喇,因為韓星襲港,要陪佢飲!)

10月26號,星期一long weekend最後一日,又飲!(同韓星打邊爐,唔係唔飲下嘛?!)

10月27號,以為可以抖番日…點知…首映禮after party…再飲!點知,after party之後,志奐再叫我地臨別after party…於是,冇得唔飲!又係硬仗,又係甘既!

中間好似抖番兩三日…(飲5日抖3日,Fair丫?!)

10月31號,星期六又係Halloween…唔係話走得甩唔使飲下嘛?飲飲飲!

1號,星期日晚,林公家,蟹宴…再有朋自台灣來,少不免,又飲!

2號,正當天文台宣佈天氣真係轉凍既果個moment…再黎大陸電影廠廠長x重要幹部一堆…於是,又飲!飲完再捉左去Habitat…以為冇咩事可以收工…點知,又再被人捉去DI飲飲飲!

可以點呢?醉爆之後又係醉得更爆!

一個字 - 灰s!

6 則留言:

  1. 睇完你呢篇嘢,令我想起盧巧音喺《半醉人間》裏面嘅一句對白:「呢個世界好似好口渴咁!」

    話時話,志奐佢飲唔飲得架?

    回覆刪除
  2. 有朋自台灣來?仲去林公子屋企? 一陣班網友會死lur問:「係咪愛徒呀?定係葉玲呀?」 XD

    回覆刪除
  3. 自備維他奶囉, 有益呀, 你同d幹部講你好能巴閉淨飲呢d, 跟手醒包92年麥精, 07年無糖比佢囉. 劈奶喎, 幾健康呀....

    回覆刪除
  4. 1,飲得
    2,唔係…但你可以估下係唔係!kakakaka…
    3,劈奶既野,留番比你,豆奶我岩d

    回覆刪除
  5. 你將個comment位改做pop up啦,咁就唔使拉上拉落咁煩。

    回覆刪除
  6. 我好似冇咩識改。。。。唉~~

    回覆刪除